ساخت سوئیچ کددار

امروزه بیشتر ماشین‌های داخلی و خارجی دارای سوئیچ کددار یا همان ایموبلایزر هستند. این نوع سوئیچ‌ها، امنیت خودرو را بالا برده‌اند؛ اما ممکن است برای هر کسی پیش بیاید که سوئیچ خودرو را گم کند یا حتی در یک اتفاق شکسته شود. در این‌گونه مواقع، برای اینکه از دلهره خودتان کم‌ کنید، باید خیلی سریع به فکر ساخت سوئیچ کددار باشید.

ساخت سوئیچ کددار انواع ماشین های داخلی و خارجی یک کار کاملا تخصصی است و باید با تجهیزات بسیار پیشرفته، آن را انجام داد. اورژانس کلید با بهره‌گیری از بهترین تکنسین‌ها و همچنین دارابودن مجهزترین دستگاه‌ها، کلیه خدمات ساخت سوئیچ کددار را در سطح شهر تهران انجام می‌دهد.


خدمات اورژانس کلید: تعمیر و تعویض قفل خودرو و خدمات سوییچ ماشین


خدمات ساخت سوئیچ کددار انواع ماشین های داخلی و خارجی

برای تکنسین‌های اورژانس کلید هیچ فرقی ندارد که خودرو شما داخلی است یا خارجی؛ تیم ما قادر است سوئیچ کددار انواع خودرو مانند پژو 206، پراید، کیا، هیوندا، تویوتا، ساندرو، رنو، برلیانس، لیفان، 207، پژو پارس، سوناتا و ... را بسازد.  

همان‌طور که قبلا هم اشاره شد، ساخت سوئیچ کددار به تخصص کافی در این زمینه نیاز دارد؛ پس شما نباید ساخت آن را به افرادی که تجربه این کار را ندارند، بسپارید. اورژانس کلید با بهترین کیفیت، کار ساخت سوئیچ کددار را انجام می‌دهد.

اگر به هر دلیلی به ساخت سوئیچ کددار نیاز داشتید، می‌توانید با شماره ٠٩١٢٢٣٧٦٧٥٠ در تماس باشید. بعد از برقراری تماس شما، درخواست ثبت خواهد شد و در سریع‌ترین زمان، تکنسین‌های ما در آدرس شما حاضر می‌شوند تا مشکل‌تان را برطرف کنند.

سرویس ساخت سوئیچ کددار ماشن در محل

قیمت سوئیچ کددار انواع خودرو در اورژانس کلید

هزینه ساخت سوئیچ کددار وابسته به عوامل مختلفی است. یکی از این فاکتورها مدل و نوع خودرو است؛ پس می‌توان گفت قیمت سوئیچ کددار انواع خودرو با هم متفاوت است. برای مثال، تعرفه ساخت ایموبلایزر خودروهای مدرن بالای خارجی بیشتر از ساخت سوئیچ کددار خودروهای ایرانی است.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت ساخت سوئیچ کددار انواع خودرو توسط اتحادیه تصویب می‌شود و در اختیار اورژانس کلید قرار می‌گیرد. درواقع همه هزینه‌ها بر مبنای نرخ مصوب تعیین و دریافت خواهد شد.


مشاهده خدمات مشابه: بازکردن درب بسته در اورژانس کلید


مزایای ساخت سوئیچ کددار خودرو در اورژانس کلید

یکی از مزایای ساخت سوئیچ کددار خودرو در اورژانس کلید، بهره‌مندی از خدمات شبانه‌روزی بودن این مجموعه است؛ درواقع شما در هفت روز هفته و در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید با ما در تماس باشید. یکی دیگر از مزیت‌های اورژانس کلید برای شهروندان، سرویس ساخت سوئیچ کددار ماشین در محل است. یعنی تیم ما کاملا سیار و زمانی که در محل زندگی و کار شما حاضر می‌شوند، کلیه تجهیزات لازم را به همراه دارند. با توجه به اینکه اورژانس کلید سیار و شبانه روزی است، در زمان و هزینه‌های مشتری صرفه‌جویی خواهد شد.

همچنین بخوانید
اگر سوئیچ شما در قفل گیر کرده است و نمی چرخد نگران نباشید اورژانس کلید با خدمات درآوردن سوئیچ گیر کرده و سنکرونیزه کردن سوئیچ ماشین های مدرن در کنار شماست.
ارائه خدمات کپی سوئیچ خودرو | کپی و ساخت سوییچ ریموت یدک خودرو تهران توسط شرکت اورژانس کلید به صورت تخصصی و با قیمت های منصفانه و به صورت سیار و شبانه روزی.
خدمات باز کردن قفل خودرو + قیمت و تعرفه باز کردن قفل خودرو | انواع روش های تضمینی باز کردن درب قفل شده ماشین به صورت شبانه روزی و سیار توسط اورژانس کلید

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: