تعمیر قفل

اگر ساعت دو نصف‌ شب از بیرون به منزل برگشته باشید و متوجه شوید قفل درب منزل شما خراب شده است و به تعمیر نیاز داشته باشد، چکار می‌کنید؟ شاید اولین چیزی که به ذهن‌تان برسد این است که خودتان دست به ‌کار شده و آن را درست کنید؛ اما تعمیر قفل‌، یک کار تخصصی است و باید از یک تعمیرکار خبره کمک بگیرید. پس در این گونه شرایط باید چکار کرد؟

نگران نباشید، اورژانس کلید در کنار شماست. تیم ما آماده هرگونه خدمات تعمیر قفل در تهران است. شما در هر ساعت از شبانه‌روز و در طول هفت روز هفته، حتی در روزهای تعطیل، می‌توانید با اورژانس کلید تماس بگیرید تا همکاران ما مشکل شما را برطرف کنند.

تعرفه تعمیر قفل درب هوشمند

خدمات تعمیر قفل در اورژانس کلید

در هر ساختمان، قفل‌های زیادی وجود دارند که نحوه عملکرد آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. درصورتی که یکی از آن‌ها خراب شود، نحوه تعمیر آن با بقیه یکسان نخواهد بود. به‌عنوان مثال تعمیر قفل الکترونیکی درب با تعمیر قفل ساده تراس فرق دارد. پس باید شخصی که این کار انجام می‌دهد با نوع قفل آشنا باشد و این کار را خیلی سریع انجام دهد.

تیم اورژانس کلید کلیه خدمات تعمیر قفل را انجام می‌دهد. شما اگر به این خدمات نیاز داشتید، می‌توانید تلفن خود را بردارید و با شماره همراه ٠٩١٢٢٣٧٦٧٥٠ تماس بگیرید تا اکیپی از تیم ما در سریع‌ترین زمان در محل زندگی شما حاضر شوند و مشکل شما را برطرف کنند.

در ادامه به تعدادی از خدمات، اشاره شده است که توسط تیم اورژانس کلید ارائه می‌شود:

  • تعمیر قفل قدیمی؛
  • تعمیر قفل الکترونیکی درب؛
  • تعمیر مغزی قفل؛
  • تعمیر قفل هوشمند؛
  • تعمیر قفل درب اتاق خواب؛
  • تعمیر قفل درب تراس؛
  • تعمیر قفل درب آپارتمان؛
  • تعمیر قفل درب سرویس بهداشتی؛
  • تعمیر قفل درب ورودی ساختمان؛
  • تعمیر قفل درب‌های آهنی؛
  • تعمیر قفل دکمه‌ای؛
  • تعمیر قفل برقی مگنت کوچک؛
  • تعمیر قفل سوئیچی.

تکنسین‌های اورژانس کلید، ابتدا مشکل قفل را بررسی می‌کنند؛ در صورتی که مشکل را بتوان با تعمیر قفل حل کرد، آن را در زمان کوتاهی تعمیر خواهند کرد؛ اما اگر قفل قابل تعمیر نباشد، آن را با یک قفل دیگر تعویض می‌کنند. پس شما این اطمینان را داشته باشید که در هر حالت مشکل‌تان برطرف می‌شود.

خدمات تعمیر قفل درب ضد سرقت در اورژانس کلید

امروزه در بیشتر آپارتمان‌ها از درب‌های ضد سرقت استفاده می‌کنند. این نوع درب‌ها، ایمنی ساختمان را بالا می‌برند. تعداد زبانه‌های قفل درب ضد سرقت با قفل‌های دیگر متفاوت است. معمولا در این قفل‌ها، تعداد زبانه‌ها بیشتر است تا ایمنی درب‌ها بالا رود؛ اما در صورتی که این نوع قفل‌ها خراب شود، تعمیر آن نسب به قفل‌های دیگر پیچیده‌تر و پرهزینه‌تر است.

انواع مختلفی قفل ضد سرقت در بازار وجود دارد که تعمیر یک‌به‌یک آن‌ها می‌تواند با هم متفاوت باشد. تیم اورژانس کلید، خدمات تعمیر قفل درب ضد سرقت را هم انجام می‌دهد. در ادامه به تعدادی از قفل‌های ضد سرقت اشاره شده است که همکاران ما می‌توانند کار تعمیر آن را انجام دهند:

  • یراق تک قفل؛
  • یراق دو قفل؛
  • قفل نیمه‌ مرکزی؛
  • قفل ضد سرقت آژیردار؛
  • قفل گاوصندقی؛
  • قفل کاله.

در چند سال اخیر، استفاده از قفل‌های شب‌بند طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در بیشتر ساختمان‌ها از این نوع قفل‌ها در زمان شب و هنگام خواب استفاده می‌شود تا ایمنی محل زندگی شما را بیشتر از قبل  تأمین کند. قفل شب‌بند کارکرد بسیار ساده‌ای دارد؛ اما بسیار محکم و قابل اطمینان است. البته امروزه مدل‎های دیجیتالی از آن وارد باز شده‌اند که سیستم پیچیده‌تری دارند.

اگر به هر دلیلی قفل شب‌بند شما خراب شد باید چگونه آن را درست کرد؟ تعمیر قفل شب بند درب ضد سرقت خود را هم به اورژانس کلید بسپارید. تیم ما می‌تواند انواع قفل شب‌بند، از نوع ساده تا دیجیتالی را انجام دهند. پس اگر قفل شب‌بندتان خراب شد با ما تماس بگیرید تا متخصصان ما در اسرع وقت برای تعمیر آن در محل زندگی شما حاضر شوند.

قیمت تعمیر قفل در اورژانس کلید

قیمت تعمیر قفل به عواملی زیادی بستگی دارد که باید آن‌ها را در نظر داشته باشید. نوع قفل یکی از فاکتورهای تعیین‌کننده برای دریافت هزینه تعمیر قفل است. هر اندازه قفل، ساختمانِ پیچیده‌تری داشته باشد، باید وقت بیشتری را برای تعمیر آن اختصاص داد. برای مثال تعرفه تعمیر یک قفل ساده قطعا با تعرفه تعمیر قفل درب هوشمند یکسان نیست و شما باید برای قفل هوشمند هزینه بیشتری پرداخت کنید.

البته ناگفته نماند همه هزینه‌هایی که توسط اورژانس کلید دریافت می‌شود، بر اساس نرخ مصوب اتحادیه مربوطه در تهران است. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که همه قیمت‌ها کاملا منصفانه و به‌روز است.

خدمات تعمیر قفل درب ضد سرقت

هزینه تعمیر قفل درب ضد سرقت در اورژانس کلید 

هزینه تعمیر قفل درب ضد سرقت با توجه به اینکه این نوع قفل دارای سیستم پیچیده‌تری است و هم به تخصص و زمان بیشتری نیاز دارد، بیشتر است؛ در واقع باید این انتظار را هم داشته باشید که این نوع قفل‌ها هزینه تعمیر بیشتری نسبت به قفل‌های دیگر داشته باشند.

البته همان‌طور که اشاره شد، قفل ضد سرقت هم انواع مختلفی دارد. پس قفلی که طراحی ساده‌تری دارد نسبت به مدل‌هایی که پیچیده‌تر هستند، هزینه تعمیری کمتری خواهد داشت.

مزایای تعمیر قفل درب آپارتمان در اورژانس کلید

تعمیر قفل درب در اورژانس کلید مزایای زیادی برای شهروندان دارد. یکی از این مزیت‌ها، ارائه خدمات به‌صورت شبانه‌روزی است؛ شما در هر ساعت از شبانه‌روز، حتی در هر ساعت از نیمه‌شب هم می‌توانید با اورژانس کلید تماس بگیرید تا همکاران ما پاسخ‌گوی شما باشند.

روزهای تعطیل و غیرتعطیل برای اورژانس کلید معنی ندارد. تیم حرفه‌ای ما در همه روزها آماده ارائه خدمات به شهروندان تهرانی هستند. حتی اگر در روزهای عید به خدمات تعمیر قفل درب منزل نیاز داشتید، می‌توانید با ما در ارتباط باشید تا همکاران ما در سریع‌‌‌ترین زمان ممکن در محل شما حاضر شوند و کار تعمیر قفل را انجام دهند.

یکی دیگر از مزایای تعمیر قفل درب آپارتمان در اورژانس کلید، تعمیر قفل درب منزل سیار است. تیم ما به‌صورت کاملا سیار در شهر تهران فعالیت می‌کند. هیچ فرقی ندارد که شما در کدام منطقه از شهر هستید، بعد از ثبت درخواست شما، تیم ما در زمان کوتاهی خود را به محل زندگی شما می‌رساند.

البته در کنار همه این مزایا، نباید کیفیت کارهای اورژانس کلید را فراموش کرد؛ تیم ما با بهره‌گیری از بهترین تجهیزات روز دنیا کلیه خدمات تعمیر قفل را به شهروندان تهرانی ارائه می‌دهند.

همچنین بخوانید
خدمات باز کردن قفل فرمان + قیمت و تعرفه باز کردن قفل فرمان | انواع روش های تضمینی باز کردن قفل فرمان ایراد دار به صورت شبانه روزی و سیار توسط اورژانس کلید
قیمت خدمات تعمیر قفل برقی + عیب یابی و تعمیر قفل الکتریکی پارکینگ و مغازه در تهران | تعمیر قفل برقی اتوماتیک درب آپارتمان توسط مرکز تخصصی اورژانس کلید
سرویس و تعمیر قفل گاو صندوق در تهران | تعرفه خدمات تعمیر قفل گاو صندوق های مکانیکی و دیجیتال و رمزدار به صورت تخصصی و تضمینی در اورژانس کلید.
ارائه خدمات تعمیر جک آرام بند + قیمت تعویض روغن آرام بند | روش های تضمینی رگلاژ و تعمیر آرام بند درب ساختمان توسط مرکز آنلاین و تخصصی اورژانس کلید

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: