متاسفانه بسیاری از افراد برای نصب قفل درب منزل به‌صورت خودسرانه اقدام می‌کنند یا از کسانی کمک می‌گیرند که در این کار سابقه‌ای ندارند. نصب قفل یک کار تخصصی است که باید توسط یک تکنسین خبره و باسابقه انجام شود؛ پس باید از مراکز معتبر و افراد متخصص برای انجام این کار کمک بگیرد.

اورژانس کلید با بهره‌گیری از تکنسین‌های ماهر و حرفه‌ای برای نصب قفل در تهران آماده است.  که اگر به خدمات نصب قفل نیاز داشتید می‌توانید تلفن را بردارید و با شماره همراه ٠٩١٢٢٣٧٦٧٥٠ تماس بگیرید. تیم ما به‌صورت 24 ساعته پاسخگوی شما خواهد بود و در صورتی که به خدمات نیاز داشتید، تیمی از همکاران باتجربه و کاربلد ما در آدرس شما حاضر می‌شوند.

تعرفه نصب قفل درب هوشمند

خدمات نصب قفل در اورژانس کلید

در هر ساختمان، قفل‌های زیادی مانند قفل درب حیاط، قفل درب اتاق، قفل درب سرویس و ... وجود دارند. نحوه عملکرد و نصب هر کدام از این قفل‌ها با هم متفاوت است. به‌عنوان مثال، نصب قفل درب اتاق خواب با نصب قفل الکترونیکی درب فرق دارد؛ از آنجایی که نصب انواع کلید به تخصص کافی در این زمینه نیاز دارد، باید برای این کار از شخص کاربلد و باسابقه کمک بگیرید. اورژانس کلید به‌عنوان یکی از مراکز معتبر شهر تهران در زمینه نصب انواع قفل فعال است.  

برای تیم اورژانس کلید هیچ فرقی ندارد که شما در شمال هستید یا جنوب؛ در شرق هستید یا غرب؛ تمام مناطق تهران تحت پوشش خدمات ما قرار دارد. پس اگر به خدمات نصب قفل درب منزل سیار، نیاز داشتید با ما تماس بگیرید. متخصان ما در این مجموعه توانایی این را دارند که با حضور در محل مورد نظر شما، هر نوع قفلی را در سریع‌ترین زمان نصب کنند.
در ادامه به انواع قفل‌هایی اشاره شده است که تیم اورژانس کلید توانایی نصب آن را دارد:

  • قفل دکمه‌ای؛
  • قفل برقی یا الکترونیکی؛
  • قفل درب ورودی ساختمان؛
  • قفل درب اتاق خواب؛
  • قفل درب سرویس بهداشتی؛
  • قفل پشتی شب‌بندی حیاط و پارکینگ؛
  • قفل درب‌های داخل ساختمان؛
  • قفل برقی مگنت کوچک؛
  • قفل درب آهنی؛
  • قفل هوشمند؛
  • قفل سوئیچی؛
  • قفل درب تراس.

اگر خودتان در محل قفل داشته باشید؛ کارشناس ما همان قفل را روی درب نصب می‌کند؛ اما اگر قفل ندارید، نگران نباشید؛ چراکه همکاران ما بهترین قفل‌ها را همراه خودشان دارند و شما می‌توانید به انتخاب خودتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید تا نصب شود.


مشاهده خدمات مشابه: باز كردن درب ضد سرقت در اورژانس کلید


خدمات نصب قفل درب ضد سرقت در اورژانس کلید

امروزه برای افزایش ایمنی در بیشتر ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری از درب‌های ضد سرقت استفاده می‌کنند. قفل‌های درب ضد سرقت انواع مختلفی دارند که نحوه عملکرد هر کدام از آن‌ها با هم متفاوت است. مهم‌ترین فرق این نوع قفل‌ها نسبت به قفل درب‌های معمولی، تعداد زبانه‌های آن است. معمولا تعداد زبانه‌ها در قفل‌های ضد سرقت بیشتر بوده، به همین دلیل امنیت آن‌ها هم بالاتر است.

نصب این نوع کلیدها هم به تخصص نیاز دارند و معمولا توسط هر شخصی امکان‌پذیر نیست. اورژانس کلید کلیه خدمات نصب قفل درب ضد سرقت را انجام می‌دهد. تیم ما خدمات قفل‌های ضد سرقت زیر را انجام می‌دهد:

  • یراق تک قفل؛
  • یراق دو قفل؛
  • قفل نیمه‌مرکزی؛
  • قفل ضد سرقت آژیردار؛
  • قفل گاوصندقی؛
  • قفل کاله.

قفل شب ‌بند یکی از بخش‌های درب ضد سرقت است که برای افزایش ایمنی این نوع درب‌ها استفاده می‌شود. این قفل‌ها ساختار ساده و مکانیکی دارند؛ اما بسیار مطمئن و مستحکم هستند. طراحی ساده قفل شب ‌بندی باعث شده است که استفاده از آن بسیار آسان باشد و همچنین نصب سریع و راحتی دارد.

یکی دیگر از خدمات اورژانس کلید نصب قفل شب بند درب ضد سرقت است. این قفل‌ها هم انواع مختلفی مانند دیجیتالی، مغزی‌دار، ساده و ... دارد؛ اما تکنسین‌های ما در زمینه نصب همه آن‌ها تخصص دارند. پس اگر قصد داشتید روی درب آپارتمان خودتان قفل شب ‌بند نصب کنید، با اورژانس کلید در تماس باشید تا همکاران ما در اسرع وقت آن را برای شما نصب کنند.

قیمت نصب قفل در اورژانس کلید

هزینه نصب قفل به عوامل متعددی بستگی دارد که باید قبل از نصب آن‌ها را در نظر داشته باشید؛ به‌عنوان مثال، نوع قفل یکی از این فاکتورهاست که روی قیمت نصب قفل تاثیرگذار است. هر چقدر قفل، ساختار پیچیده‌ای داشته باشد، باید برای نصب آن زمان بیشتری اختصاص داد؛ پس می‌توان گفت تعرفه نصب قفل درب هوشمند با قفل ساده درب اتاق فرق دارد.

هر ساله قیمت انواع خدمات نصب قفل، توسط اتحادیه در تهران اعلام می‌شود. اورژانس کلید همه هزینه‌ها را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه دریافت می‌کند. البته هزینه ایاب‌وذهاب، ارائه خدمات به‌صورت سیار و همچنین استفاده از بهترین برندهای قفل، در هزینه نصب قفل تاثیرگذار خواهد بود.

نصب قفل شب بند درب ضد سرقت

هزینه نصب قفل درب ضد سرقت در اورژانس کلید

هزینه نصب قفل درب ضد سرقت در اورژانس کلید نسبت به قفل‌های دیگر بالاتر است؛ چراکه سیستم‌ آن‌ها پیچیده‌ و حساس بوده و باید زمان بیشتری برای آن اختصاص داد. همان‌طور که گفته شد، قفل‌های ضدسرقت هم انواع مختلف دارند؛ پس نوع قفل هم روی قیمت نصب آن‌ها موثر است. قفل‌هایی که در ساخت آن‌ها از تکنولوژی جدیدتری استفاده شده است، قطعا هزینه نصب آن‌ها بیشتر خواهد بود.

البته هزینه نصب قفل درب ضد سرقت هم بر اساس نرخ مصوب اتحادیه دریافت می‌شود و کاملا منصفانه خواهد بود.

مزایای نصب قفل درب آپارتمان در اورژانس کلید

نصب قفل درب آپارتمان در اورژانس کلید مزایای زیادی برای مشتریان دارد. همان‌طور که گفته شد، تیم ما به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است. یعنی شما هر روزی که در منزل حضور داشتید، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت به محل اعزام شوند. پس شما اگر خدمات نصب قفل را به اورژانس کلید بسپارید در هزینه و وقت خودتان صرفه‌جویی کرده‌اید.

یکی دیگر از مزایای نصب قفل درب آپارتمان با اورژانس کلید، ارائه خدمات نصب قفل درب سیار منزل است. بعد از برقراری تماس و درخواست ارائه خدمات، تیم ما به‌صورت سیار در محل کار یا زندگی شما حاضر می‌شود تا مشکل‌تان را برطرف کند. اگرچه اورژانس کلید به‌صورت سیار فعالیت می‌کند؛ اما با توجه به مشکل شما، کلیه تجهیزات لازم را به همراه خود دارد.

تیم اورژانس کلید متعهد است که کلیه خدمات را با بهترین کیفیت به شهروندان تهرانی ارائه کند؛ پس شما می‌توانید با خیال راحت، کار نصب، تعمیر و تعویض انواع قفل را به تیم ما بسپارید تا در سریع‌ترین زمان و بهترین کیفیت آن را برای شما انجام دهند.

همچنین بخوانید
خدمات باز کردن قفل فرمان + قیمت و تعرفه باز کردن قفل فرمان | انواع روش های تضمینی باز کردن قفل فرمان ایراد دار به صورت شبانه روزی و سیار توسط اورژانس کلید
قیمت خدمات تعمیر قفل برقی + عیب یابی و تعمیر قفل الکتریکی پارکینگ و مغازه در تهران | تعمیر قفل برقی اتوماتیک درب آپارتمان توسط مرکز تخصصی اورژانس کلید
سرویس و تعمیر قفل گاو صندوق در تهران | تعرفه خدمات تعمیر قفل گاو صندوق های مکانیکی و دیجیتال و رمزدار به صورت تخصصی و تضمینی در اورژانس کلید.
ارائه خدمات تعمیر جک آرام بند + قیمت تعویض روغن آرام بند | روش های تضمینی رگلاژ و تعمیر آرام بند درب ساختمان توسط مرکز آنلاین و تخصصی اورژانس کلید

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: