تعمیر قفل درب آسانسور

خراب‌شدن قفل درب آسانسور موجب گیرافتادن شما در داخل آن می‌شود و حتی در بعضی از موارد باعث حوادث ناگوارتر خواهد شد؛ پس اگر درب آسانسورتان خراب است، باید خیلی سریع به فکر تعمیر آن باشید. اما احتمالا دغدغه شما پیداکردن یک تعمیرکار حرفه‌ای برای انجام این کار است. مراکز متعددی برای تعمیر قفل درب آسانسور وجود دارد که اورژانس کلید یکی از مراکز خوش‌نام در سطح شهر تهران است.

اورژانس کلید با سابقه طولانی آماده ارائه خدمات تعمیر قفل درب آسانسور به شهروندان تهرانی است. برای تیم ما هیچ فرقی ندارد که شما در کدام منطقه از تهران هستید، پس از اینکه شما با شماره همراه ٠٩١٢٢٣٧٦٧٥٠ تماس گرفتید، درخواست‌تان ثبت می‌شود و در اسرع‌وقت همکاران در آدرس شما حاضر می‌شوند. در ادامه به انواع خدمات و نحوه تعمیر قفل درب آسانسور پرداخته شده است.

سرویس قفل درب آسانسور

معرفی خدمات تعمیر قفل درب آسانسور اورژانس کلید

آیا تا به‌حال در داخل آسانسور گیر افتاده‌اید؟ اگر جواب‌تان مثبت باشد، احتمالا خاطره‌ی ناخوشایندی در ذهنتان تداعی می‌شود. بله؛ آسانسور هم ممکن است مانند هر وسیله دیگری با مشکل روبه‌رو شود. خرابی قفل درب آسانسور یکی از مشکلات رایج آن است که باید خیلی سریع به فکر درست‌کردن آن باشید. قبل درب در همه طبقات نصب می‌شود و برای حفظ امنیت استفاده‌کنندگان بسیار مهم است.

تعمیر قفل درب اتاق آسانسور یکی از کارهای بسیار حساس است که باید توسط یک شخص خبره انجام شود. اورژانس کلید با بهره‌گیری از افراد باسابقه و حرفه‌ای آماده ارائه خدمات به تمام مناطق شهر تهران است. اگر در هر ساعت‌ از شبانه‌روز، آسانسور شما خراب شود، تیم ما آمادگی این را دارد که کار سرویس قفل درب آسانسور را در زمان کوتاهی انجام دهد.

تیم اورژانس کلید علاوه‌براینکه، به‌صورت 24 ساعته کار می‌کند؛ کلیه خدمات تعمیر قفل آسانسور را به‌صورت سیار ارائه می‌دهد. شما در هر نقطه از تهران باشید، تیم اورژانس کلید در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حاضر می‌شود تا مشکل شما را برطرف کند. همکاران ما هنگام  حضور در محل همه تجهیزات لازم برای تعمیر قفل را به‌ همراه دارند تا در کوتاه‌ترین زمان کار را به اتمام برسانند.


مشاهده قیمت و تعرفه خدمات مشابه: قیمت کپی کلید در اورژانس کلید


تیم اورژانس کلید توانایی تعمیر انواع قفل درب آسانسور را دارند. در ادامه به نحوه تعمیر قفل سه نوع درب آسانسور پرداخته شده است:

تعمیر درب آسانسور اتوبوسی

درب‌ اتوبوسی یکی از انواع درب‌ آسانسور است که خیلی کمتر استفاده می‌شود. این نوع درب‌ها شبیه درب اتوبوس‌های شرکت واحد باز می‌شود؛ به‌ همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده‌اند. درب اتوبوسی به فضای بسیار زیادی برای بازشدن نیاز دارد، به همین خاطر استفاده از آن خیلی کم شده است.

درب اتوبوسی هرچند وقت یک بار به‌دلایل مختلفی مانند خراب‌شدن قفل نیاز به تعمیر دارد. اگر آسانسور شما از این نوع است، باید با تعمیرکار در تماس باشید تا برای برطرف‌کردن مشکل به آپارتمان شما مراجعه کند. ازآنجایی‌که این نوع خیلی کمتر استفاده می‌شود؛ پس قطعات آن به‌سختی پیدا می‌شود و درنتیجه، تعمیر درب آسانسور اتوبوسی کار سختی است؛ اما تیم اورژانس کلید در صورت بروز هرگونه مشکل در قفل درب آسانسور آن را در سریع‌ترین زمان برطرف خواهد کرد. 

تعمیر درب آسانسور لولایی

درب لولایی، ساده‌ترین نوع درب آسانسور است. در این نوع درب توسط خود شخص باز و بسته می‌شود. از مزایای این نوع درب می‌توان به ایمنی بالا و قیمت مناسب اشاره کرد. درب لولایی در ساختمان‌هایی کم‌‌جمعیت بیش‌ترین کاربرد را دارد. امروزه در ساختمان‌های مدرن کمتر از نوع‌های دیگر مانند تلسکوپی استفاده می‌شود.

این نوع درب هم می‌تواند به‌دلایلی مانند خراب‌شدن قفل از کار بیفتد. اگر قفل درب آسانسور شما خراب شد، باید خیلی زود به فکر درست‌کردن آن باشد. تعمیر درب آسانسور لولایی هم مانند درب‌های دیگر کار تخصصی است که باید توسط یک شخص حرفه‌ای انجام شود. تیم اورژانس کلید با دارابودن تیم تخصصی، اگر هر مشکلی در قفل درب آسانسور شما ایجاد شود، آن را رفع خواهد کرد.


مشاهده خدمات مشابه: کلید سازی شبانه روزی شهرک اکباتان


تعمیر درب آسانسور تلسکوپی

یکی دیگر از انواع درب آسانسور، درب تلسکوپی است. این نوع درب از تعدادی لته ساخته شده است که در کنار هم جمع می‌شوند و از طریق ورودی برای مراجعین باز و بسته خواهد شد. زمانی که درب بسته است، لته‌ها روی هم قرار می‌گیرد و زمانی که درب باز است، به‌صورت موازی کنار هم قرار می‌گیرند.

تعمیر درب آسانسور تلسکوپی

درب آسانسور تلسکوپی دارای قفل در هر طبقه است. بعد از اینکه آسانسور حرکت می‌کند، درب را قفل کرده تا از بروز حادثه جلوگیری کند. قفل درب ممکن است به هر دلیلی خراب شود؛ پس باید آن را درست کرد تا حادثه ناگواری رخ ندهد. اگر درب تلسکوپی آسانسور شما خراب شد با تیم اورژانس کلید در تماس باشید. تیم ما، خیلی سریع و دقیق تعمیر درب آسانسور تلسکوپی  را انجام می‌دهد و ساکنین می‌توانند دوباره از آن استفاده کنند.

پس اگر درب آسانسور شما از هر نوعی است، نگران نباشید. تیم اورژانس کلید توانایی تعمیر انواع قفل درب آسانسور را دارد. شما کافیست شماره تماس ما را به خاطر بسپارید تا با یک تماس در محل شما حاضر شویم.

قیمت خدمات تعمیر قفل درب آسانسور اورژانس کلید

برای قیمت تعمیر قفل درب آسانسور نمی‌توان قیمت دقیقی را مشخص کرد؛ چراکه این کار به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. یکی از این پارامترها، نوع درب است؛ نحوه تعمیر قفل درب آسانسور با توجه به نوع آن متفاوت است. هرچقدر قفل پیچیدگی بیشتری داشته باشد به زمان بیشتری هم برای تعمیر آن نیاز است.

ابتدای هر سال هزینه خدمات تعمیر قفل درب آسانسور توسط اتحادیه به مراکز معتبر در شهر اعلام می‌شود. در این لیست هزینه کلیه خدمات تعمیر انواع قفل از جمله قفل آسانسور هم مشخص می‌شود. در تیم اورژانس کلید تمام هزینه‌های دریافت‌شده بر اساس همین نرخ مصوب خواهد بود.

البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که هزینه سرویس آسانسور با هزینه تعمیرات موردی متفاوت خواهد بود؛ چراکه کار سرویس به‌صورت دوره‌ای و در یک محدود زمانی خاصی انجام می‌شود؛ اما کارهایی مانند تعمیر قفل به‌صورت اضطراری انجام می‌شود که باعث بالارفتن دستمزد نهایی خواهد شد.

کیفیت خدمات تعمیر قفل درب آسانسور در اورژانس کلید بسیار بالا است؛ چراکه از بهترین تجهیزات و همچنین باسابقه‌ترین افراد برای انجام کارها استفاده می‌شود؛ پس کلیه هزینه‌های دریافت‌شده کاملا منصفانه و به‌روز است.

همچنین بخوانید
خدمات باز کردن قفل فرمان + قیمت و تعرفه باز کردن قفل فرمان | انواع روش های تضمینی باز کردن قفل فرمان ایراد دار به صورت شبانه روزی و سیار توسط اورژانس کلید
قیمت خدمات تعمیر قفل برقی + عیب یابی و تعمیر قفل الکتریکی پارکینگ و مغازه در تهران | تعمیر قفل برقی اتوماتیک درب آپارتمان توسط مرکز تخصصی اورژانس کلید
سرویس و تعمیر قفل گاو صندوق در تهران | تعرفه خدمات تعمیر قفل گاو صندوق های مکانیکی و دیجیتال و رمزدار به صورت تخصصی و تضمینی در اورژانس کلید.
ارائه خدمات تعمیر جک آرام بند + قیمت تعویض روغن آرام بند | روش های تضمینی رگلاژ و تعمیر آرام بند درب ساختمان توسط مرکز آنلاین و تخصصی اورژانس کلید

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: