نصب قفل های الکترونیکی

با نصب قفل های الکترونیکی، امنیت محل زندگی و کار خودتان را چندین برابر می‌کنید. قفل‌های الکترونیکی یا همان هوشمند، نوع جدیدی از قفل‌هاست که امنیت و راحتی را برای کاربران فراهم کرده است. اگر قصد نصب آن را دارید باید هوشمندانه عمل کنید؛ چراکه نصب این نوع قفل‌ها به تخصص بالایی نیاز دارد.

تیم اورژانس کلید با بهره‎گرفتن از بهترین تجهیزات و نیروهای متخصص، خدمات نصب قفل های الکترونیکی را انجام می‌دهد. برای اینکه نصب قفل هوشمند شما در سریع‌ترین زمان انجام شود، کافیست با شماره همراه ٠٩١٢٢٣٧٦٧٥٠ تماس بگیرید تا همکاران ما در آدرس شما حضور پیدا کنند و کار شما را انجام دهند.

مراحل نصب قفل های الکترونیکی توسط اورژانس کلید

از ثبت درخواست شما، تیم ما به محل اعزام می‌شود تا مراحل نصب قفل های الکترونیکی را آغاز کنند. همکاران ما قبل از اینکه کارهای اصلی نصب را شروع کنند، امکان نصب قفل هوشمند را روی درب بررسی می‌کنند. اگر این امکان وجود داشت، مراحل زیر را برای نصب نهایی قفل شروع می‌کنند:

  1. قفل قدیمی را از درب خارج کرده و در صورت نیاز به سوراخ‌کاری این کار را انجام می‌شود؛
  2. بدنه بیرونی قفل به‌صورت دقیق و کاملا تراز نصب می‌شود؛
  3. به کمک کابل اتصال، بدنه داخلی به بدنه بیرونی نصب می‌شود؛
  4. بدنه داخلی روی درب نصب خواهد شد تا نصب قفل کامل شود؛
  5. در مرحله آخر، باید قفل را تست کرد تا از کارکرد آن مطمئن شد.

مراحل نصب قفل های الکترونیکی

تیم اورژانس کلید از بهترین برندهای قفل‌های هوشمند برای نصب درب شما استفاده می‌کند. همکاران ما، هنگام مراجعه به محل چندین مدل مختلف را به شما معرفی خواهند کرد؛ اما در نهایت خود شما هستید که تصمیم نهایی را می‌گیرد و قفل را انتخاب می‌کنید.


خدمات مشابه: ساخت کلید یدک در اورژانس کلید


معرفی خدمات نصب قفل های الکترونیکی اورژانس کلید

نصب قفل های الکترونیکی یک کار کاملا حساس و تخصصی است که باید توسط یک تیم حرفه‌ای انجام شود. اورژانس کلید با بهره‌گیری از افراد خبره و کاربلد کار نصب قفل هوشمند شما را انجام می‌دهد. همچنین تیم ما، با بهترین تجهیزات روز دنیا کلیه خدمات را ارائه می‌کند تا در اسرع‌ وقت کار نصب به اتمام برسد.
در ادامه به تعداد از خدمات اورژانس کلید در زمینه نصب قفل‌ های الکترونیکی اشاره شده است:

  • نصب قفل دیجیتال درب چوبی
  • نصب قفل درب رمز دار
  • نصب قفل رمز دیجیتال
  • نصب قفل کارتی درب ضد سرقت
  • نصب قفل الکترونیکی درب ورودی
  • نصب قفل دیجیتال درب آپارتمان
  • نصب قفل الکترونیکی کمد استخر
  • نصب قفل درب اثر انگشتی
  • نصب و تعمیر قفل باشگاهی

برای اورژانس کلید هیچ فرقی ندارد که شما در کدام منطقه تهران هستید؛ در صورتی که به خدمات نصب قفل های الکترونیکی نیاز دارید، با ما تماس بگیرید تا نزدیک تکنسین به محل آدرس‌تان اعزام شود.


مشاهده خدمات مشابه: کلیدسازی شهرک اکباتان


قیمت خدمات نصب قفل های الکترونیکی اورژانس کلید

تعرفه نصب قفل های الکترونیکی هر ساله توسط اتحادیه مربوط در شهر تهران اعلام می‌شود. با مشاهده هزینه‌ها، می‌توان به این نکته پی برد که قیمت‌ها تابع فاکتورهای مختلفی است. نوع قفل، یکی از این فاکتورهاست که روی قیمت خدمات نصب قفل های الکترونیکی تاثیرگذار است؛ به‌عنوان مثال، هراندازه قفل پیچیدگی بیشتری داشته باشد، هزینه نصب آن بیشتر خواهد بود.
فاکتورهایی دیگر هم مانند ضخامت درب، جنس و نوع درب، اندازه بادخور درب و ... روی هزینه نصب قفل های الکترونیکی موثر هستند. در اورژانس کلید همه این فاکتورها جمع‌بندی می‌شود و هزینه نهایی به مشتری تحویل داده می‌شود. 

همچنین بخوانید
خدمات باز کردن قفل فرمان + قیمت و تعرفه باز کردن قفل فرمان | انواع روش های تضمینی باز کردن قفل فرمان ایراد دار به صورت شبانه روزی و سیار توسط اورژانس کلید
قیمت خدمات تعمیر قفل برقی + عیب یابی و تعمیر قفل الکتریکی پارکینگ و مغازه در تهران | تعمیر قفل برقی اتوماتیک درب آپارتمان توسط مرکز تخصصی اورژانس کلید
سرویس و تعمیر قفل گاو صندوق در تهران | تعرفه خدمات تعمیر قفل گاو صندوق های مکانیکی و دیجیتال و رمزدار به صورت تخصصی و تضمینی در اورژانس کلید.
ارائه خدمات تعمیر جک آرام بند + قیمت تعویض روغن آرام بند | روش های تضمینی رگلاژ و تعمیر آرام بند درب ساختمان توسط مرکز آنلاین و تخصصی اورژانس کلید

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: