نصب جک آرام بند

نصب جک آرام بند در مکان‌هایی که رفت‌وآمد زیاد است، بسیار ضروری است. این کار نه‌تنها از خراب شدن سریع درب جلوگیری می‌کند؛ بلکه آسایش و راحتی را برای ساکنین محل فراهم می‌کند. در داخل جک آرام بند، فنر قرار گفته است که با ایجاد تاخیر در بسته شدن درب، آن را به‌صورت آهسته می‌بندد. اگر قصد دارید از جک‌ در محل زندگی یا کار خودتان استفاده کنید، باید از افراد خبره برای نصب آن کمک بگیرید.

اورژانس کلید با سابقه طولانی در این زمینه آمادگی دارد تا انواع خدمات نصب جک آرام بند را به شهروندان تهرانی ارائه کند. کلیه خدمات تیم ما توسط افراد حرفه‌ای و با بهترین کیفیت انجام می‌شود؛ پس با آسودگی خاطر نصب جک آرام بند خود را به ما بسپارید.

مراحل نصب جک آرام بند توسط اورژانس کلید

مراحل نصب جک آرام بند در اورژانس کلید از اولین تماس شما شروع می‌شود. بعد از اینکه تصمیم نهایی را برای نصب جک آرام بند گرفتید با شماره همراه ٠٩١٢٢٣٧٦٧٥٠ تماس بگیرید. بعد از آن درخواست شما ثبت و در اسرع وقت همکاران تیم به آدرس اعلام شده اعزام می‌شوند.

نحوه نصب جک آرام بند با توجه به ابعاد، اندازه و مدل درب متفاوت است؛ اما در ادامه روشی کلی برای نصب و تنظیم آورده شده است که می‌توان آن را برای بیشتر مدل‌ها استفاده کرد:

  • بررسی حالت و وضعیت درب؛
  • علامت‌گذاری محل نصب جک؛
  • سوراخ محل‌های علامت‌گذاری ‌شده؛
  • نصب نیم‌بازوی اصلی و بالایی جک؛
  • اتصال بازوها به یکدیگر؛
  • تنظیم قدرت فنر جک؛
  • تنظیم سرعت آرام بند.

البته باید توجه داشته باشید برای نصب آرام بند درب ورودی ساختمان هم می‌توانید از این مراحل استفاده کنید؛ اما به‌دلیل اینکه این نوع درب‌ها ابعاد بزرگ‌تری نسبت به درب اتاق یا مکان‌های دیگر دارند، برای نصب و تنظیم آرام بند باید دقت بیشتری به خرج داد.

نصب آرام بند درب ورودی ساختمان

معرفی خدمات نصب جک آرام بند اورژانس کلید

تیم اورژانس کلید، کلیه خدمات نصب جک درب آرام بند را در سطح شهر تهران انجام می‌دهد. شما در هر منطقه از تهران که هستید، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در سریع‌ترین زمان در آدرس‌تان آماده باشند. خدمات اورژانس کلید به‌صورت شبانه‌روزی و سیار است. یعنی شما در هر ساعت از شبانه‌روز درخواست خودتان را ثبت کنید، تیم ما در همان زمان با کلیه تجهیزات در محل حاضر می‌شوند.

اورژانس کلید دارای چندین اکیپ در سطح شهر تهران است. بعد از ثبت درخواست مشتری، نزدیک‌ترین اکیپ به محل زندگی یا کار شما اعزام می‌شود. با این روش، در زمان گران‌بهای مشتری صرفه‌جویی خواهد شد و کار با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

قیمت خدمات نصب جک آرام بند اورژانس کلید

قیمت نصب جک آرام بند به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این فاکتورها نوع درب است. میزان سنگینی درب و همچنین محل نصب آن، روی قیمت خدمات تاثیرگذار است. پس می‌توان گفت که طریقه نصب آرام بند پارکینگ با درب اتاق متفاوت است و قطعا هزینه دریافت‌شده آن‌ها هم فرق دارد.

یکی از دیگر فاکتورهای در هزینه نصب جک آرام بند، برند جک است. برندهای زیادی در بازار وجود دارند؛ اما بعضی برندها دارای پیچیدگی بیشتری نسبت به برندهای دیگر هستند و باید برای نصب آن وقت بیشتری را اختصاص داد. سابقه شخص نصاب هم روی قیمت نهایی دریافت شده موثر است؛ چراکه یک تکنسین خبره و حرفه‌ای در زمان کوتاهی کار شما را انجام می‌دهد.

البته تمام هزینه‌هایی که توسط اورژانس کلید دریافت می‌شود، بر اساس نرخ مصوب اتحادیه در تهران است. پس شما با خیال راحت می‌توانید خدمات خودتان را به تیم ما بسپارید.

همچنین بخوانید
ارائه خدمات تعمیر چشمی درب پارکینگ + قیمت خدمات تعمیر سنسور چشمی درب پارکینگ | روش های تضمینی تعمیرات چشمی درب پارکینگ توسط مرکز آنلاین و تخصصی اورژانس کلید
ارائه خدمات تعمیر کرکره های برقی + قیمت خدمات تعمیر موتور کرکره برقی | روش های تضمینی تنظیم مجدد تنظیمات کرکره برقی توسط مرکز آنلاین و تخصصی اورژانس کلید
خدمات نصب کرکره های برقی + هزینه نصب کرکره های برقی برای درب پارکینگ یا مغازه در تهران | نصب انواع درب های کرکره ریموت دار در تهران توسط مرکز تخصصی اورژانس کلید
ارائه خدمات تعمیر جک اتوماتیک پارکینگ + قیمت خدمات تعمیر جک درب پارکینگ برقی | روش های تضمینی تعمیرات جک درب پارکینگ توسط مرکز آنلاین و تخصصی اورژانس کلید

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: