تعمیر کرکره های برقی

امروزه استفاده از کرکره‌های قدیمی منسوخ شده است و شما دیگر هیچ مغازه یا پارکینگی را نمی‌بینید که از آن استفاده کرده باشد. کرکره‌های برقی جدید با استقبال همه روبه‌رو شده است؛ چراکه امنیت بیشتری دارد و نحوه استفاده از آن هم راحت است. این نوع کرکره‎ها از چند بخش مختلف ساخته‌ شده است که به‌صورت هماهنگ کار می‌کنند؛ پس در صورت خراب شدن یکی از آن‌ها، باید نسبت به تعمیر کرکره اقدام کرد.

برای تعمیر کرکره های برقی باید از یک تکنسین خبره و حرفه‌ای کمک بگیرد. تیم اورژانس کلید با نیروهایی متخصص خدمات تعمیر کرکره های برقی در تهران را انجام می‌دهد. هر زمانی که به این خدمات نیاز داشتید، می‌توانید با شماره همراه ٠٩١٢٢٣٧٦٧٥٠ تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت برای برطرف کردن مشکل شما در محل حاضر شوند.

مراحل تعمیر کرکره های برقی

تعمیر کرکره های برقی توسط اورژانس کلید

مراحل تعمیر کرکره های برقی با تماس شما شروع می‌شود. بعد از اینکه تماس مشتری دریافت شد، درخواست ثبت می‌شود. سپس هماهنگی لازم با نزدیک‌ترین تکنسین اورژانس کلید به آدرس به عمل می‌آید تا در سریع‌ترین زمان به محل مورد نظر برسد. اعضای تیم ابتدا کار عیب‌یابی را شروع می‌کنند. بعد از آنکه عیب کرکره به‌صورت دقیق مشخص شد، کار تعمیر آن شروع می‌شود.

  • خدمات تعمیر کرکره برقی در تهران مزایای زیادی برای شهروندان دارد. یکی از این مزایا صرفه‌جویی در وقت و هزینه است. شما به‌جای اینکه مدت زمان را به دنبال تعمیرکار باشید، با یک تماس، بهترین تعمیرکار برای حل مشکل شما اعزام می‌شود.
  • یکی دیگر از مزایای اورژانس کلید برای شهروندان تهرانی، ارائه خدمات تعمیر کرکره های برقی فوری است. یعنی خدمات تیم ما شبانه‌روزی است و شما در هر ساعت از شبانه‌روز حتی در روزهای تعطیل تماس بگیرید و ما تا برطرف‌شدن مشکل کنار شما خواهیم بود.
  • مزیت سوم خدمات تعمیر کرکره های برقی توسط تیم اورژانس کلید، سیار بودن آن است. زمانی که شما برای ارائه خدمات تماس می‌گیرید، اکیپ تیم با کلیه تجهیزات مورد نیاز در محل حاضر می‌شوند. از اینا مهم‌تر، مناطق تحت پوشش خدمات اورژانس کلید است. شما در هر نقطه از شهر تهران هستید، نگران نباشید؛ چراکه خدمات تیم ما همه مناطق تهران را پوشش می‌دهد و شما با خیال راحت می‌توانید تعمیرات خودتان را به ما بسپارید.

معرفی خدمات تعمیر کرکره های برقی اورژانس کلید

هر کرکره برقی از چند بخش مختلف شامل موتور، تیغه، ریل، شفت، رسیور، کپس، اندکپ و قوطی تشکیل شده است. هر یک از این بخش وظیفه خاصی دارد تا عملکرد نهایی کرکره تکمیل شود. اگر یکی از این بخش خراب شود کارایی دستگاه مختل می‌شود و شما باید خیلی سریع آن را تعمیر کنید. تیم اورژانس کلید کلیه تعمیرات کرکره های برقی از یک سرویس ساده تا تعمیر اساسی موتور را انجام می‌دهد. در ادامه به تعدادی از خدمات تیم اشاره شده است:

  • تعمیر رسیور کرکره برقی؛
  • تعمیر موتور کرکره برقی؛
  • تعمیر تیغه کرکره برقی؛
  • سرویس کرکره برقی ؛
  • تعمیر شفت کرکره برقی؛
  • تعمیر ریموت کرکره برقی؛

تعمیر رسیور کرکره برقی

رسیور، قطعه‌ای است که سیگنال را از ریموت دریافت و به موتور فرمان می‌دهد؛ نتیجه این فرمان باز و بسته شدن درب است. پس رسیور نقش بسیار حساسی دارد و در صورت خراب‌شدن آن عملکرد کلی کرکره برق مختل می‌شود. رسیور می‌تواند به دلایل مختلفی مانند خیس شدن، قرار داشتن در برابر نور خورشید یا تنظیمات نادرست از کار بیفتد و به تعمیر نیاز داشته باشد. همان‌طور که گفته شد، رسیور سینگال را از ریموت دریافت می‌کند؛ پس اگر مشکلی در رسیور مشاهده نشد باید حتما ریموت را هم بررسی کرد تا در صورت هرگونه مشکل برطرف شود.

تعمیر موتور کرکره برقی

قلب کرکره برقی، موتور آن است. در واقع موتور نیروی الکتریکی را به نیروی مکانیکی جهت باز و بسته کردن درب انجام می‌دهد. موتورها در انواع مختلفی مانند ساید، سنترال و توبلار وجود دارند و با توجه به مکان نصب باید از موتور مناسب استفاده کرد.

تعمیر موتور کرکره برقی

احتمال خراب شدن موتور کرکره هم وجود دارد. اگر کرکره برقی شما یکی از مشکلات زیر را داشته باشد، احتمالا موتور آن نیاز به تعمیر دارد:

  • صدای آزاردهنده در زمان حرکت کرکره؛
  • باز نشدن کرکره؛
  • مشکل در خلاص‌کن کرکره؛
  • بروز مشکل در هنگام باز و بسته شدن.

تعمیر تیغه کرکره برقی

تیغه‌ها بدنه اصلی کرکره برقی را تشکیل می‌دهند و در جنس‌های مختلفی وجود دارند. تیغه‌های آلومینیومی، گالوانیزه و پلی‌کربنات سه متریالی هستند که بیشترین کاربرد را دارند و هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. تیغه از لحاظ ظاهری هم به تک جداره، دو جداره، پانچ‌دار، دو جداره پل‌دار، دو جداره فوم‌دار و کپس تقسیم می‌شوند. یکی از مشکلات متداول که برای تیغه‌های کرکره ایجاد می‌شود، معیوب شدن یکی از آن‌هاست. در این حالت اگر امکان تعمیر وجود داشته باشد که این کار انجام می‌شود؛ در غیراین‌صورت باید آن را تعویض کرد.  

بهم خوردن تنظیم کرکره برقی

احتمال بهم خوردن تنظیم کرکره برقی وجود دارد. هر کرکره برقی دارای تنظیمات برای حد بالا و پایین است. اگر این دو تنظیم بهم بخورد، صدمات زیادی به بخش‌های مختلف مانند موتور یا تیغه‌ها وارد می‌شود. برای مثال اگر تنظیمات به درستی رعایت نشود، به موتور فشار زیادی وارد می‌شود، باعث ایجاد سروصدای زیادی می‌شود، تیغه‌ها در اثر ضربه شکسته می‌شود و حتی احتمال آسیب به یاتاقان‌ها هم وجود دارد؛ پس در صورت مشاهده این مشکلات به فکر تعمیر کرکره اتوماتیک خود باشید.

قیمت خدمات تعمیر کرکره های برقی اورژانس کلید

قیمت تعمیر کرکره های برقی به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل، نوع خدمات است. برای مثال، هزینه یک سرویس ساده با تعمیر موتور آن متفاوت است. قطعا هزینه تعمیر موتور کرکره برقی بالاتر خواهد بود. البته نوع موتور هم در قمت نهایی نقش دارد. توانایی شخص تعمیرکار هم در تعیین هزینه تعمیر کرکره های برقی موثر است. هرچقدر تکنسین سابقه‌ بیشتری در این زمینه داشته باشد، در زمان کوتاه‌‎تری تعمیر کرکره برقی مغازه یا محل زندگی شما را انجام می‌دهد.

تیم اورژانس کلید تعمیر کرکره های برقی تهران را با بهترین تکنسین‌های شهر و با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد؛ پس باید این خدمات تا حدودی باعث بالارفتن هزینه‌ها می‌شود. البته ذکر این نکته هم ضروری است که کلیه هزینه‌های دریافت‌شده در چارچوب نرخ اعلام شده در تهران است و کاملا منصفانه است.  

همچنین بخوانید
ارائه خدمات تعمیر چشمی درب پارکینگ + قیمت خدمات تعمیر سنسور چشمی درب پارکینگ | روش های تضمینی تعمیرات چشمی درب پارکینگ توسط مرکز آنلاین و تخصصی اورژانس کلید
خدمات نصب کرکره های برقی + هزینه نصب کرکره های برقی برای درب پارکینگ یا مغازه در تهران | نصب انواع درب های کرکره ریموت دار در تهران توسط مرکز تخصصی اورژانس کلید
ارائه خدمات نصب جک آرام بند + هزینه و قیمت نصب آرامبند برای جک درب آپارتمان در تهران | انواع روش های نصب جک درب ساختمان توسط مرکز تخصصی اورژانس کلید
ارائه خدمات تعمیر جک اتوماتیک پارکینگ + قیمت خدمات تعمیر جک درب پارکینگ برقی | روش های تضمینی تعمیرات جک درب پارکینگ توسط مرکز آنلاین و تخصصی اورژانس کلید

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: