در آوردن سوئیچ شکسته از قفل

آیا تابه‌حال سوئیچ ماشین شما هم در داخل قفل گیر کرده است؟ اگر این اتفاق برای شما افتاد اصلا نگران نباشید؛ چراکه می‌توان کلید را به‌راحتی و توسط یک شخص خبره از سوئیچ خارج کرد.

تیم اورژانس کلید در آوردن سوئیچ گیر کرده در قفل را برای شما آسان کرده است. هر زمانی که سوئیچ‌تان در داخل قفل گیر کرد، می‌توانید تنها با یک تماس آن را خارج کنید. پس تیم ما برای رفع مشکل گیر کردن سوئیچ ماشین در قفل و سنکرونیزه کردن آن در کنار شهروندان تهرانی است.  

بیرون آوردن سوئیچ شکسته

بدترین شرایطی که یک راننده می‌تواند در آن قرار بگیرید، شکستن سوئیچ ماشین در قفل است. در این شرایط بسیاری از افراد، خیلی سریع خونسردی خودشان را از دست می‌دهند؛ اما باید توجه داشته باشید، شما دو راه در پیش دارید. در روش اول باید بتوانید با وسایلی که همراه دارید، خودتان سوئیچ شکسته را از قفل بیرون آورید. البته این کار نیاز به تجهیزات خاصی دارد که همراه داشتن آن‌ها ضروری است.

خدمات سنکرونیزه کردن سوئیچ

اگر این ابزارها را ندارید، نگران نباشید؛ در این شرایط باید روش دوم را امتحان کنید. شما برای اینکه کلید را به‌صورت قطعی از داخل قفل خارج کنید، می‌توانید یک کلیدساز را خبر کنید تا در مدت‌زمان کوتاهی، مشکل را حل و خیالتان را بابت آسیب‌ندیدن بیشتر کلید و قفل، راحت کند.

برای در آوردن سوئیچ شکسته خودرو چه ابزارهایی لازم است؟

اگر قصد دارید خودتان سوئیچ شکسته را از قفل خارج کنید به چند ابزار مختلف نیاز دارید. برای این کار به پیچ‌گوشتی یا چاقو، انبردست، موچین، قلاب بافتنی، روغن روان‌کننده به‌صورت اسپری و فرچه سیمی نیاز است؛ اما شرط کارایی این ابزارها، نحوه استفاده درست از آن‌ها است. در ادامه نحوه در آوردن سوئیچ شکسته از قفل خودرو به صورت قدم به قدم تشریح شده است.

نحوه بیرون آوردن سوئیچ شکسته شده در قفل خودرو

بعد از اینکه کلیه ابزارها را جهت رفع مشکل گیر کردن سوئیچ ماشین در قفل آماده کردید، وقت آن است که کار را شروع کنید. انجام این کار باید به‌صورت مرحله به مرحله انجام شود. برای اینکه کار به درستی پیش برود، مراحل زیر را به‌صورت قدم‌به‌قدم انجام دهید:

  • مرحله اول: در قدم اول باید محل استارتر را با فرچه سیمی یا اسفنج به‌طور کامل پاک کنید. برای انجام این کار باید فرچه را به‌صورت آرام روی استارتر بکشید تا هرگونه گرد و غبار و مواد زائد از محل پاک شود.
  • مرحله دوم: باید در این مرحله از روغن روان‌کننده استفاده کنید. چند قطره از روغن را در محل استارتر بریزید. چند دقیقه صبر کنید تا استارتر و سوئیچ حالتی لغزنده و لیز پیدا کند.
  • مرحله سوم: در این مرحله از پیچ‌گوشی یا چاقو استفاده کنید. به کمک یکی از اینها بخشی از سوئيچ شکسته شده را از داخل استارتر خارج کنید. البته باید این کار را بادقت و حوصله زیاد انجام دهید؛ چراکه ممکن است کلید در داخل قفل بیشتر گیر کند.
  • مرحله چهارم: در این مرحله نوبت به خارج کردن قفل از سوئيچ می‌رسد. در این شرایط انبردست بهترین عملکرد را  دارد. پس دهانه انبر را روی کلید قفل کرده و سپس آن را خارج کنید. البته در این مرحله اگر به انبردست دسترسی نداشتید، یک مو چین محکم می‌تواند به شما کمک کند.

خبرکردن کلیدساز

اگر به هر دلیلی نتوانستید مراحل فوق را خودتان انجام دهید، باید به فکر خبر کردن یک کلیدساز ماهر باشید که به شما کمک کند. کلیدسازی ها به دلیل تجربه‌ای که در این زمینه دارند، می‌توانند در زمان کوتاهی کلید را از قفل خارج کنند.

معمولا در بیشتر شهرها کلیدسازی سیار حضور دارد. بعد از اینکه شما با آن‌ها تماس می‌گیرید، در زمان کوتاهی در محل حاضر می‌شوند تا مشکل شما را برطرف کنند. این کار هم در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی خواهد کرد و هم از استرس ناشی از مشکل شما می‌کاهد.  

دلایل قفل شدن سوئیچ ماشین

گیر کردن سوئیچ ماشین در قفل دلایل مختلفی دارد و این مشکل معمولا برای رانندگان مبتدی اتفاق می‌افتد. در این شرایط اولین کاری که باید انجام دهید، حفظ خونسردی خودتان است. سپس به دنبال دلیل قفل شدن سوئیچ ماشین باشد. دلیل زیر برای این مشکل وجود دارد:

قفل شدن فرمان

شاید اولین دلیل برای قفل شدن سوئيچ ماشین، قفل شدن فرمان باشد. در واقع قفل شدن فرمان نوعی مکانیسم امنیتی است که در صورت وارد کردن اشتباهی سوئیچ، فعال خواهد شد. قطعا بر طرف کردن این مشکل، می‌تواند باعث آزاد شدن سوئيچ شود. در این شرایط قفل را به طرف چپ و راست تکان دهید و سپس سوئيچ را خارج کنید.

خلاص نبودن دنده

اگر در حالت استارت، دنده در حالت خلاص وجود نداشته باشد، می‌تواند باعث قفل شدن فرمان شود. اگر فرمان خودروی شما قفل شد، حتما دنده را در حالت خلاص قرار دهید. البته در این حالت ممکن است ماشین به‌صورت کامل خاموش نشده باشد، امکان خارج کردن سوئیچ از داخل قفل وجود ندارد.

کثیف بودن استارتر

استارتر با گذشت زمان ممکن دچار آلودگی و حتی گرفتگی شود. از جمله دلایل به وجود آمدن این شرایط، گرد و غبار یا حتی آلودگی است. برای اینکه سوئيچ شما در داخل استارتر قفل نشود، آن را در بازه‌های زمانی مشخص تمیز کنید.

خدمات در آوردن سوئیچ گیر کرده در قفل

شکستن سوئیچ خودرو چه آسیبی به ماشین می ‌زند؟

اگر بدون در نظر گرفتن مشکل قفل شدن سوئیچ به آن فشار وارد کنید، احتمالا منجر به شکستن آن شوید. اگر این اتفاق رخ دهد، یک دردسر بزرگ برای‌تان ایجاد می‌شود؛ چراکه به موقع نمی‌توانید به سر وقت به محل کارتان یا منزل برسید؛ پس احتمالا کل روزتان را از دست می‌دهید. در کنار این مشکلات برای خودتان، شکستن سوئیچ ماشین در قفل می‌تواند به ماشین هم آسیب بزند.

اگر در حالت خاموش، سوئيچ در داخل قفل شکسته شود، خیلی بهتر است؛ اما اگر سوئيچ در حالت روشن شکسته شود، احتمال تصادف وجود دارد. پس در این شرایط باید خیلی سریع مشکل نسبت به در آوردن سوئیچ شکسته از قفل اقدام کنید تا آسیب جدی به خودرو وارد نشود.

در آوردن سوئیچ گیر کرده در قفل توسط اورژانس کلید

تیم اورژانس کلید با سابقه چندساله در زمینه انواع خدمات قفل سازی و کلیدسازی در سطح شهر تهران فعالیت می‌کند و در صورت گیر کردن سوئیچ ماشین در قفل آماده خدمات رسانی به شماست. اصلی‌ترین مزیت خدمات تیم، ارائه خدمات به‌صورت شبانه‌روزی و 24 ساعته است. شما حتی در ساعت 2 نصف شب با مشکل در آوردن سوئیچ گیر کرده در قفل روبه‌رو بودید، می‌توانید با شماره همراه ٠٩١٢٢٣٧٦٧٥٠ تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل‌تان را برطرف کنیم.

یکی دیگر از مزیت‌های اورژانس کلید، تحت پوشش قرار دادن همه مناطق شهر است. برای تیم ما هیچ فرقی ندارد که شما در اتوبان هستید یا یه کوچک دورافتاده در جنوب شهر، خدمات ما کلیه نقاط شهر را پوشش می‌دهد. پس با خیال راحت کارهای خودتان را به ما بسپارید.

اورژانس کلید خدمات سنکرونیزه کردن سوئیچ و در آوردن سوئیچ گیر کرده را به‌صورت سیار انجام می‌دهد؛ یعنی بعد از اینکه شما تماس گرفتید و درخواست‌تان ثبت شد، همکاران ما با کلیه تجهیزات لازم در محل حاضر می‌شوند. پس خدمات تیم ما موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه مشتری می‌شود.

خدمات در آوردن سوئیچ گیر کرده در قفل تیم اورژانس کلید شامل کلیه ماشین‌ها داخلی و خارجی است. یعنی برای همکاران خبره ما هیچ فرقی ندارد که خودروی شما داخلی است یا یک ماشین مدل بالای خارجی. کلیه سوئیچ‌ها در زمان کوتاهی از داخل قفل خارج می‌شوند.

معرفی خدمات در آوردن سوئیچ گیر کرده در قفل اورژانس کلید

خدمات مختلفی توسط تیم اورژانس کلید در زمینه در آوردن سوئیچ گیر کرده به مشتریان عزیز ارائه می‌شود. این خدمات شامل موارد زیر است:

  • خدمات در آوردن سوئیچ گیر کرده در قفل
  • خدمات سنکرونیزه کردن سوئیچ

کلیه خدماتی که توسط اورژانس کلید انجام می‌شود، شامل انواع ماشین‌های داخلی و خارجی است. پس هیچ فرقی ندارد که خودروی شما از پژو، سمند، پراید، تیبا یا ماشین‌های رده بالای خارجی است. هر وقت به خدمات در این زمینه نیاز داشتید، اورژانس کلید را به خاطر داشته باشید.

قیمت خدمات در آوردن سوئیچ گیر کرده در قفل اورژانس کلید

قیمت ساخت سوییچ خودرو و در آوردن سوئیچ شکسته از قفل به عواملی زیادی بستگی دارد. یکی از این موارد تجربه تکنسین است؛ چراکه هر چقدر شخص کلیدساز تجربه بیشتری داشته باشد، می‌‎تواند در زمان‌ کوتاه‌تری سوئیچ گیر کرده را خارج کند. نوع و مدل ماشین هم می‌تواند روی هزینه نهایی نقش داشته باشد؛ زیرا استارتر و سوئیچ بعضی از خودروها، دارای پیچیدگی بیشتری هستند.

مدت‌زمانی که شخص تکنسین برای حل مشکل اختصاص می‌دهد، روی هزینه نهایی تاثیرگذار است. هر چقدر تکنسین زمان بیشتری درگیر در آوردن سوئیچ شکسته از قفل باشد، قطعا هزینه بیشتری را درخواست خواهد کرد. همچنین نحوه سنکرونیزه کردن سوئیچ در ماشین‌های مختلف با هم متفاوت است و هزینه آن‌ها در هر مدل از خودرو فرق دارد.

البته در نظر داشته باشید کلیه هزینه‌هایی که در توسط اورژانس کلید دریافت می‌شود، بر اساس نرخ مصوب اتحادیه در شهر تهران است؛ پس شما با خیال راحت مشکل خودتان را به تیم ما بسپارید. البته ارائه خدمات اورژانس کلید به‌صورت سیار و همچنین استفاده از بهترین تکنسین‌ها تا حدودی روی قیمت خدمات تاثیر گذاشته است و این موضوع تا منطقی خواهد بود.

همچنین بخوانید
ارائه خدمات ساخت سوئیچ کددار | قرار دادن چیپ ایموبلایزر داخل سوئیچ خودرو در شرکت اورژانس کلید به صورت تخصصی و با قیمت های منصفانه و به صورت سیار و شبانه روزی
ارائه خدمات کپی سوئیچ خودرو | کپی و ساخت سوییچ ریموت یدک خودرو تهران توسط شرکت اورژانس کلید به صورت تخصصی و با قیمت های منصفانه و به صورت سیار و شبانه روزی.
خدمات باز کردن قفل خودرو + قیمت و تعرفه باز کردن قفل خودرو | انواع روش های تضمینی باز کردن درب قفل شده ماشین به صورت شبانه روزی و سیار توسط اورژانس کلید

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: