تعمیر جک آرام بند

احتمالا در محل‌هایی مانند مطب دکتر یا خوابگاه‌ جک آرام‌ بند را دیده باشد. این جک‌ها از علاوه‌براینکه از بسته‌شدن محکم درب جلوگیری می‌کند، آسایش بیشتری برای ساکنین فراهم می‌کند. از آنجایی‌که در محل‌های پرتردد درب‌ها زیاد باز و بسته می‌شوند، احتمال خراب شدن جک وجود دارد. پس باید برای تعمیر آن اقدام کنید.

برای تعمیر جک آرام بند باید از افراد حرفه‌ای کمک بگیرید. تیم اورژانس کلید با چند سال سابقه درخشان در زمینه تعمیر جک آرام بند در تهران فعالیت می‌کند. شما هر زمانی که به این خدمات نیاز داشتید می‌توانید با شماره همراه ٠٩١٢٢٣٧٦٧٥٠ در تماس باشید تا تکنسین‌های خبره ما در اسرع وقت در آدرس‌تان حاضر شوند.

نحوه رگلاژ و تعمیر آرام بند درب

تعمیر جک آرام بند توسط اورژانس کلید

اورژانس کلید کلیه خدمات تعمیر جک آرام بند را در سطح شهر تهران انجام می‌دهد. شما در هر منطقه یا محله تهران هستید، نگران نباشید؛ چراکه تیم ما دارای اکیپ‌های مختلفی است در سطح تهران است و آماده ارائه خدمات به کلیه شهروندان گرامی هستند. زمانی که شما درخواست خودتان را ثبت می‌کنید، نزدیک‌ترین اکیپ به شما اعزام می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل را برطرف کنند.

معرفی خدمات تعمیر جک آرام بند اورژانس کلید

ارائه خدمات تعمیر جک آرام بند پارکینگ تهران توسط اورژانس کلید به‌صورت شبانه‌روزی و سیار است؛ یعنی حتی اگر به تعمیر جک آرام بند فوری نیاز داشتید، می‌توانید با همکاران ما در تماس باشید. همچنین بعد از ثبت درخواست شما، اکیپ تیم اورژانس کلید به‌صورت سیار و با همه تجهیزات در محل حاضر می‌شود. پس می‌توان گفت خدمات شبانه‌روزی و سیار اورژانس کلید باعث صرفه‌جویی در زمان و حتی هزینه شهروندان می‌شود.

اگر چک آرام بند ساختمان شما نیمه باز است و به‌صورت کامل بسته نمی‌شود، خیلی سریع بسته و درب بهم‌ کوبیده یا روغن آن روی زمین ریخته می‌شود، باید به فکر تعمیر آن باشید. اورژانس کلید کلیه خدمات تعمیر آرامبند ساختمان را انجام می‌دهد. در ادامه به تعدادی از خدمات تیم اشاره شده است.

  • تعمیر جک آرام بند درب حیاط؛
  • تعمیر جک درب ورودی ساختمان؛
  • تعمیرات جک آرام بند پارکینگ؛
  • تعویض روغن آرام بند؛
  • سرویس آرام بند.

سرویس و رگلاژ جک آرام بند

قبل از اینکه به سرویس و تعمیر جک آرام بند بپردازیم، باید با مکانیسم آن بیشتر آشنا شویم. در ساختار آرامبند از پیستون، فنر، سیلندر و روغن هیدرولیک استفاده شده است. انواع مختلفی از جک آرام بند وجود دارد. برای انتخاب بهترین آرام بند، باید وزن درب را در نظر بگیرید تا بهترین عملکرد را داشته باشد. زمانی که درب اتوماتیک نباشد، انرژی که از طرف افراد برای باز کردن درب استفاده می‌شود، در فنر به‌صورت پتانسیل جمع می‌شود. جک از این انرژی جمع شده برای بسته شدن درب استفاده می‌کند. کنترل این انرژی و همچنین تخلیه آن برعهده مدار هیدرولیک و پیستون است.

هر چند وقت بک‌بار باید جک آرام بند را سرویس و تعمیر کرد. از آنجایی‌که آرامبندها در هر روز چندین بار باز و بسته می‌شوند، پس احتمال خرابی آن‌ها هم زیاد است. یکی از دلایل اصلی خراب شدن آن‌ها را می‌توان استفاده نادرست برشمرد. اگر درب با فشار زیادی باز شود، در نهایت باعث خرابی آرام بند و حتی نشت روغن اورینگ می‌شود. در صورتی که جک خراب شود باید چکار کرد؟
گاهی اوقات نحوه رگلاژ و تعمیر آرام بند درب ساده است. به‌عنوان مثال، زمانی که درب به‌صورت سفت یا شل بسته می‌شود، می‌توان با تنظیم پیچ آرام بند مشکل را حل کرد؛ اما همیشه مراحل تعمیر جک آرام بند به این راحتی قابل حل نیست و باید به دنبال راه‌حل دیگری باشید.

تعویض روغن آرام بند

یکی از کارهای مهم که در جک آرام بند باید انجام دهید، روغن کاری منظم آن است. در زمان نصب یا تعمیر فنر در ورودی ساختمان نباید پیچ‌های کمتر از دو دور بسته شود؛ زیرا باعث روغن‌ریزی از محل پیچ‌ها می‌شود. همچنین اگر پیچ‌ها بیشتر از دو دور بسته شوند، نیروی زیادی به بدنه داخلی جک وارد می‌کند و در این حالت هم باعث روغن‌ریزی می‌شود. در این مواقع باید روغن جک را عوض کنید.

تعمیر فنر در ورودی ساختمان

یکی دیگر از مشکلات جک‌های آرام بند، یخ زدن روغن هیدرولیک داخل آن است. معمولا سرمای و گرمای شدید باعث انبساط و انقباض روغن می‌شود، به‌همین دلیل در فصل زمستان درب سفت و در تابستان سریع بسته می‌شود. بهترین راه‌حل این است که روغن درب به‌صورت مرتب تعویض کرد. نحوه تعویض روغن آرام بند به‌صورت زیر است:

  • در مرحله اول باید جک را تا انتها باز کنید تا فشار روغن کم شود.
  • در انتهای آرام بند یک عدد پیچ تخلیه وجود دارد، آن را باز و روغن هیدرولیک را تخلیه کنید.
  • بعد از اینکه روغن به‌طور کامل تخلیه شد، روغن جدید را از همین قسمت به اندازه مناسب وارد آرام‌ بند کنید.
  • در مرحله آخر پیچ را با چسب مخصوص ببندید تا آب‌بندی شود.

دقت داشته باشید که کم یا زیاد ریختن روغن باعث عملکرد نادرست جک می‌شود. همچنین روغن هیدرولیکی که برای جک آرامبند استفاده می‌کنید، باید از خورندگی و اصطکاک جلوگیری کند و ضدکف باشد.

قیمت خدمات تعمیر جک آرام بند اورژانس کلید

قیمت تعمیر جک آرام بند به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این فاکتورها برند جک است. هرچند برندهای خارجی کیفیت بسیار خوبی دارند و کمتر خراب می‌شوند؛ اما در صورت خراب شدن، زمان بیشتری باید به آن اختصاص داد. پس هزینه تعمیر جک آرام بند خارجی به مراتب بیشتر از برندهای داخلی است.

اندازه و وزن درب هم می‌توان روی هزینه تاثیر مستقیم داشته باشد. هرچقدر درب بزرگ‌تر و وزن بیشتری داشته باشد، هزینه تعمیر آن بیشتر خواهد بود. توانایی و سابقه شخص تعمیرکار هم روی هزینه دریافت شده تاثیر مستقیم دارد. اگر تعمیرکار حرفه‌ای و کاربلد باشد در زمان کوتاهی جک آرام بند را درست می‌کند.

تمام هزینه‌هایی که توسط تیم اورژانس کلید دریافت می‌شود، بر اساس نرخ مصوب اتحادیه در تهران است و مطمئن باشید هزینه تعمیر جک آرام بند کاملا منصفانه است. از آنجایی‌که تیم اورژانس کلید از بهترین تعمیرکاران تهران استفاده بهره می‌گیرد و همچنین خدمات به‌صورت شبانه‌روزی و سیار است باید تا حدودی انتظار بالا رفتن قیمت خدمات را داشته باشید.

همچنین بخوانید
خدمات باز کردن قفل فرمان + قیمت و تعرفه باز کردن قفل فرمان | انواع روش های تضمینی باز کردن قفل فرمان ایراد دار به صورت شبانه روزی و سیار توسط اورژانس کلید
قیمت خدمات تعمیر قفل برقی + عیب یابی و تعمیر قفل الکتریکی پارکینگ و مغازه در تهران | تعمیر قفل برقی اتوماتیک درب آپارتمان توسط مرکز تخصصی اورژانس کلید
سرویس و تعمیر قفل گاو صندوق در تهران | تعرفه خدمات تعمیر قفل گاو صندوق های مکانیکی و دیجیتال و رمزدار به صورت تخصصی و تضمینی در اورژانس کلید.
قیمت خدمات نصب قفل برقی + کلید سلکتور برروی جک برقی پارکینگ و مغازه در تهران | نصب قفل مقابل برقی روی درب آپارتمان توسط مرکز تخصصی اورژانس کلید

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: