تعویض قفل

اگر تعویض قفل درب منزل را به شخص تازه‌کار بسپارید، احتمالا نتواند به‌درستی آن را انجام دهد. تعویض قفل یک کار تخصصی است و باید توسط فرد خبره و متخصص انجام شود. اگر ساکن شهر تهران هستید، اورژانس کلید بهترین مرکز تخصصی برای ارائه کلیه خدمات تعویض قفل است.  

اورژانس کلید با بهره‌گیری از تکنسین‌های حرفه‌ای و کاربلد، کلیه خدمات را به شهروندان تهرانی ارائه می‌کند. تیم ما در هفت روز هفته و به‌صورت شبانه‌روزی آمادگی پاسخ‌گویی به تماس‌های شما خواهد بود. هر زمانی که به تعویض قفل در تهران نیاز داشتید با شماره ٠٩١٢٢٣٧٦٧٥٠ تماس بگیرید تا همکاران اورژانس کلید در اسرع وقت در آدرس شما حاضر شوند و مشکلتان را برطرف کنند.

خدمات تعویض قفل درب ضد سرقت

خدمات تعویض قفل در اورژانس کلید

اگر به‌تازگی در یک ساختمان ساکن شده‌اید، باید خیلی سریع به فکر تعویض مغزی قفل درب آپارتمان باشید؛ چراکه با این کار امنیت خانه خودتان را بیشتر می‌کنید. ازآنجایی‌که شما جزو ساکنین جدید محله هستید و با آنجا آشنایی ندارید، بهترین روش برای تعویض قفل درب آپارتمان تماس با اورژانس کلید است. تیم ما به‌صورت سیار در سطح شهر تهران فعال است و در سریع‌‌ترین زمان برای انجام‌وظیفه در محل زندگی شما حاضر می‌شود.

تعویض مغزی قفل درب آپارتمان تنها یکی از خدمات تیم اورژانس کلید است. در هر ساختمان قفل‌های زیادی وجود دارد. قفل درب ورودی، قفل درب اتاق خواب، قفل بالکن، قفل سرویس و ... همگی جزو قفل‌هایی است که در بیشتر ساختمان‌ها وجود دارند. اکثرا نحوه عملکرد همه آن‌ها با همدیگر فرق دارد؛ پس نحوه تعویض هرکدام از آن‌ها با همدیگر متفاوت است. اگر به تعویض هرکدام از این قفل‌ها نیاز داشتید، می‌توانید با اورژانس کلید تماس بگیرید.

در ادامه به بعضی از خدمات تعویض قفل اورژانس کلید اشاره شده است:

  • تعویض قفل قدیمی؛
  • تعویض قفل هوشمند؛
  • تعویض قفل الکترونیکی درب؛
  • تعویض مغزی قفل؛
  • تعویض قفل درب اتاق خواب؛
  • تعویض قفل درب تراس؛
  • تعویض قفل درب سرویس بهداشتی؛
  • تعویض قفل درب آپارتمان؛
  • تعویض قفل دکمه‌ای؛
  • تعویض قفل درب ورودی ساختمان؛
  • تعویض قفل درب‌های آهنی؛
  • تعویض قفل برقی مگنت کوچک؛
  • تعویض قفل سوئیچی.

زمانی که همکاران ما در محل حاضر می‌شوند، بهترین قفل‌ها از بهترین برندها را به‌همراه خود دارند. شما می‌توانید به انتخاب خودتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید تا روی درب نصب شود.

تعویض قفل شب بند درب ضد سرقت

خدمات تعویض قفل درب ضد سرقت در اورژانس کلید

علاو‌ه بر قفل‌هایی که اشاره شد، اورژانس کلید خدمات تعویض قفل درب ضد سرقت را انجام می‌دهد. درب‌های ضد سرقت در چند سال گذشته در بیشتر ساختمان‌ها نصب می‌شود. این نوع درب‌ها به‌دلیل اینکه دارای چندین زبانه هستند، امنیت محل زندگی شما را بیشتر از قبل می‌کنند.

اگر قفل درب ضد سرقت خانه شما خراب شد، باید از شخص باسابقه کمک بگیرید؛ چراکه این نوع قفل، هم دارای پیچیدگی بیشتری است و هم به زمان بیشتری برای تعویض نیاز دارد. تیم ما قادر است با انواع قفل ضد سرقت کار کند و آن‌ها را در سریع‌ زمان تعویض کند. در زیر به تعدادی از قفل‌هایی ضد سرقت اشاره شده است که تیم اورژانس کلید می‌تواند آن‌ها را تعویض کند:

  • قفل ضد سرقت الکترونیکی؛
  • قفل ضد سرقت مکانیکی؛
  • قفل ضد سرقت چنگکی؛
  • قفل ضد سرقت گاوصندوقی؛
  • قفل ضد سرقت هوشمند؛
  • قفل ضد سرقت پستچی؛
  • قفل ضد سرقت مرکزی.

مشاهده خدمات مشابه: باز کردن درب‌های هوشمند در اورژانس کلید


برای اینکه امنیت خانه در شب و هنگام خواب تامین شود، معمولا از قفل شب‌ بند استفاده می‌کنند. این قفل‌ها هم انواع مختلفی دارند که روی درب نصب می‌شود. تعدادی از آن‌ها کارکرد بسیار ساده‌ای دارند و بعضی دیگر مانند مدل‌های دیجیتالی پیچیده‌تر هستند. اگر آن‌ها خراب شوند، چکار می‌کنید؟

یکی دیگر از خدمات اورژانس کلید، تعویض قفل شب بند درب ضد سرقت است. برای تیم ما، هیچ فرقی ندارد که قفل شب‌ بند شما از چه نوعی است، تکنسین‌های حرفه‌ای ما کار تعویض آن را انجام خواهند داد. هر زمانی که قفل شب‌بندتان خراب شد و قصد داشتید آن را تعویض کنید، با تیم اورژانس کلید تماس بگیرید.

قیمت تعویض قفل در اورژانس کلید

ابتدای هر سال هزینه تعویض قفل توسط اتحادیه مربوطه در شهر تهران تصویب و به همه مراکز اعلام می‌شود. برای اینکه قیمت تعویض قفل به‌صورت دقیق اعلام شود، فاکتورها زیادی تاثیرگذار هستند. یکی از این فاکتورها، نوع یا مدل کلید است. برای مثال، هزینه تعویض قفل‌های ساده با هزینه تعویض قفل‌های هوشمند یکی نیست. قطعا برای تعویض‌کردن قفل هوشمند باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

هزینه تعویض قفل درب ضد سرقت

هزینه تعویض قفل درب ضد سرقت در اورژانس کلید

با توجه به پیچیدگی بیشتری که قفل‌های ضد سرقت دارند، پس برای تعویض آن باید هزینه بیشتری پرداخت کرد. البته این قفل‌ها هم نوع‌های مختلفی دارند؛ هزینه تعویض قفل درب ضد سرقت که ساده‌تر هستند، کمتر از هزینه تعویض قفل ضد سرقت هوشمند است. هزینه تعویض قفل شب‌بند هم نرخ خاص خودش را دارد که قیمت‌ها آن‌ها با توجه به مدلی که دارند تعیین خواهد شد. تیم اورژانس کلید خود را ملزم می‌داند، همه هزینه‌های دریافت‌شده را براساس نرخ اتحادیه دریافت کند. پس مطمئن باشید که قیمت‌ها کاملا منصفانه خواهد بود.

مزایای تعویض قفل درب آپارتمان در اورژانس کلید

اگر خدمات تعویض قفل خودتان را به اورژانس کلید بسپارید، برای شما مزایای زیادی به‌همراه دارد. یکی از مزیت‌های خدمات ما، تعویض قفل درب منزل سیار است. هنگامی که شما با اورژانس کلید تماس می‌گیرید، نزدیک‌ترین تکنسین ما در محل حاضر می‌شود تا به شما خدمات ارائه کند.

شاید برایتان سوال باشد که اورژانس کلید به کدام مناطق تهران خدمات ارائه می‌کند؟ جواب این است که تیم ما به هر 22 منطقه تهران خدمات ارائه می‌دهد. برای اورژانس کلید هیچ فرقی ندارد که شما در شرق هستید یا غرب؛ در شمال هستید یا جنوب. بعد از اینکه درخواست شما ثبت شد، تکنسینی که به شما نزدیک است در محل حاضر می‌شود تا مشکل شما را برطرف کند.

شاید شما هم جزو کسانی باشد که فقط در روزهای تعطیل در خانه حضور دارید و اتفاقا همان روز هم تصمیم گرفته‌اید، کار تعویض قفل درب منزل را تمام کنید. یکی دیگر از مزایای اورژانس کلید این است که همه روزها حتی روزهای تعطیل به ارائه خدمات می‌پردازد؛ شما در هر ساعت از روز و در هفت روز هفته می‌توانید از خدمات اورژانس کلید استفاده کنید.

در کنار همه مزایای تعویض قفل درب آپارتمان که در بالا اشاره شد، می‌توان کیفیت بالای خدمات را، اصلی‌ترین مزیت اورژانس کلید نام برد. تیم ما با بهره‌گرفتن از به‌روزترین تجهیزات دنیا و همچنین تکنسین‌های حرفه‌ای و باسابقه خدماتی باکیفیت را به شهروندان ارائه می‌کند.

همچنین بخوانید
خدمات باز کردن قفل فرمان + قیمت و تعرفه باز کردن قفل فرمان | انواع روش های تضمینی باز کردن قفل فرمان ایراد دار به صورت شبانه روزی و سیار توسط اورژانس کلید
قیمت خدمات تعمیر قفل برقی + عیب یابی و تعمیر قفل الکتریکی پارکینگ و مغازه در تهران | تعمیر قفل برقی اتوماتیک درب آپارتمان توسط مرکز تخصصی اورژانس کلید
سرویس و تعمیر قفل گاو صندوق در تهران | تعرفه خدمات تعمیر قفل گاو صندوق های مکانیکی و دیجیتال و رمزدار به صورت تخصصی و تضمینی در اورژانس کلید.
ارائه خدمات تعمیر جک آرام بند + قیمت تعویض روغن آرام بند | روش های تضمینی رگلاژ و تعمیر آرام بند درب ساختمان توسط مرکز آنلاین و تخصصی اورژانس کلید

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: